dinsdag 29 april 2014

Rempedaal sist

Ook hoor ik vacuum lekken als de motor stationair rond blijkt na. Als ik het rem pedaal aantik, stopt hij dan wel met sissen. Spoed: slecht remmen en gesis van rempedaal? Was voor de APK keuring geen enkel probleem want de.

Het pedaal zakt dan weer wat in en zucht meer dan dat hij sist, maar je hoort wel wat lucht geluid. Het 3-Liter Forum Bekijk onderwerp - Sissend geluid bij rempedaal Al sinds enige tijd klinkt er van onder bij de voetenrempedaal een sissend geluid alsof er een luchtslang lekt of los zit. Mocht er toch een topic over zijn, wil iemand dan hier een link. Audiforum Ik vermoed dat het de hydraulische bekrachtiging is die sist. Hele mooie auto maar 1 probleempje, bij het rempedaal sist het.

Sissend geluid bij rempedaal Volvo V70, S60, en S80 Forum

Ik dacht dat je het retourslangetje dat bovenop. Citron Xsara - Rempedaal sist Vraagje: Ik heb gezocht op het forum, maar ik kon het nergens terugvinden. Volvo V70 2001: sissend geluid tijdens en na het remmen. Er is nog een truuk om die te testen. Mijn rembekrachtiger sist met intrappen van het rempedaal. Welkom op het Renault25 Forum Toon onderwerp - Rempedaal sist.

RENAULT forum Bekijkt onderwerp - rempedaal sist hallo, ik ben marcel uit lemmer en heb net een scenic 2.0 gekocht uit 2002. Heb zelf ook een lekke rembekrachtiger gehad : behoorlijk hard sissend geluid. Rempedaal Bij het rempedaal lijkt er lucht te ontsnappen, wanneer ik het pedaal licht aanraak stopt het, bij het loslaten van de rem sist hij even harder. Sissend geluid bij rempedaal Volvo V70, S60, en S80 Forum Hoi Rishi, Ik heb het eens even in mijn S80 uitgeprobeerd en ik moet zeggen: die van mij sist ook.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.