dinsdag 30 september 2014

Golf 3 bougie vervangen 1 6

Golf 3 bougie vervangen 1 6

En ik heb de auto nu 1,5 jaar, wanneer ze. Denk ook tussen de 3 en 400 euro. Daarom deze aanvulling: een maat van mij, Golf VI met de 160pk TSI heeft. Bougies voor VW GOLF VI 5K1 webwinkel - Goedkope Bougies voor VW GOLF VI (5K1) 2011 is verkrijgbaar in onze online winkel.

Auto Bougies VW GOLF VI 5K1 Top-kwaliteit voor een topprijs. Mm:14,0 sleutelwijdte:16,0 mm vervangen na km:60.000 Brandstoftype:Liquefield Petroleum Gas (LPG). 3 keer de bougies, 1 x de volledige turbo en 1 x een onderdeel in het. Bougies zijn bij mij helemaal in het begin al eens vervangen. Gaat hier om een golf geloof een 1.4. Bestel Bougies for VW GOLF III (1H1) n OEM kwaliteit voor uw voertuig en profiteer van de hoge kwaliteit.

Volkswagen Golf VI Part 3

VW Passat v6 4motion Highline, Inky Blue -OLD- VW New. Bougies VW GOLF III (1H1) online, kopen goedkope Bougies. Die zagen er nog ok uit, dat zijn NGK BKUR 6ET10 met 3 elektrodes. Ik heb de Octavia II 1,6 BSE motor op LPG uit 2007 heb het idee dat het daar hetzelfde in elkaar zit. PTA Bougie vervangen gaat voor geen meter - Wanneer je de auto vervangt vervang je ook meteen je bougie. Ik heb zo n sleutel als in het plaatje.

GOLF GTI FORUM Toon onderwerp - Wat mag een vakgarage voor de. Pagina 1 van 3, 59 berichten, Ga naar. Ik wil de bougies van mijn Golf 4 1.6 vervangen. De bougies zijn 2 jaar geleden20.000km geleden vervangen.

Bougies VW GOLF III (1H1) online, kopen goedkope Bougies

Bougie LPG Laser Line 1 raam SAE aansluiting. Conclusie bougies vervangen en gelijk maar een afspraak gemaakt voor. Klaar om te verzenden in 24 uren1. Toon onderwerp - Golf 3 bougies vervangen. Mk III Cabriolet 1E706.1998 - 06.2002 GOLF VI Variant AJ507.2009 - 07.2013 PASSAT.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.