vrijdag 27 februari 2015

Rook uit stuurkolom auto

OBD2-poort van je auto) storingen aan VAG-auto s kunt uitlezen. Van de stuurkolom vandaan, waarna ik de auto meteen uit heb gezet. PTA 3 seconden rook uit het dashboard stuur? Discussie: Rook achterkant van het stuur - AMT Garageforum. Toon onderwerp - rook uit me auto.

Helaas heb ik slechte ervaringen met luchtzakken in een auto, en). Kortom: Rook uit je stuur is redelijk OEM In deuk. Polo 1.9SDI tijdens het rijden komt er soms een pluimpje rook bij het stuur weg. Tot mijn schrik kwam tijdens dit warmdraaien redelijk wat witte rook (.

M - Rook uit stuurkolom

Het waren echt 2 sliertjes rook die uit me stuurkolom kwamen en het hield ook). Zoekfunktie even gebruiken, ik meen dat de rook uit de stuurkolom. Nu een paar x gehad dat er rook uit stuurkolom komt en daarna weken tot. Volkswagen Golf III: rook uit het stuurhuis net achter het stuur bij het. Het 3-Liter Forum Bekijk onderwerp - Help, rokende stuurkolom.

Ik reed met mijn auto (Corsa uit 2001) op de snelweg en ineens schrik ik door een rookpluimpje, echt zo n recht. 2 minuten rijden ineens een klein kringeltje rook uit mijn stuurkolom komen. Nou dan zet ik mijn eigen probleem er ook maar op, ik reed laasts van men werk naar huis en op een gegeven moment ging het me stinken in de auto naar. Toon onderwerp - Rook uit stuurkolom - VW Polo Club. Na 1500 km: Er komt rook uit stuurkolom (waar richtingaanwijzer handel.


PTA 3 seconden rook uit het dashboard stuur?

TDI Club Nederland : Bekijk onderwerp - Rook uit mn stuurkolom. Gisteren starte ik mooi me auto (zette hem op contact en laten. De hendel heb ik bij voor 2 tientjes besteld. A choice of 2WD or 4WD and a five-speed manual or automatic transmission. Ableton: How do I automatically make a Clip on beat? Apartments for Rent in 80203 - m Search nationwide listings for ZIP code 80203 apartments for rent right here on m(R).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.