dinsdag 29 september 2015

Storing remsysteem 207 hdi

Peugeot Tuning Club Bekijk onderwerp - storing remsysteem ik kreeg bij het starten de storing remsysteem en knipperend rode STOP lampje. Ook de km teller en toerenteller deden het niet meer en de. Het grote Peugeot topic - deel 2 - Vervoer - GoT. Geeft de boordcomputer de melding storing remsysteem. Misschien even handig om type 207 te vermelden.

Ik ben in het bezit van een C5 2.0 HDI Break uit 2002. Meerdere richtingaanwijzers defect of Remlichten defect en gelijk daarna. Afgelopen week mijn remschijven, remblokken en remklauwen vervangen aan de achterzijde van mijn Peugeot 207 SW. Ex 207 HB Pack 1.6 16V 120PK 10-2007. In april begon de ellende: Storing uitlaatgas, Storing remsysteem, Storing ABS.

Het grote Peugeot topic - deel 2 - Vervoer - GoT

Onbekende storing ABS Peugeot 307 Break XS HDI 2.000 km. Storing remsysteem na vervanging schijven en blokken. Paar keer ook een remsysteem storing gehad, bleek die module dus nie meer. Nu is alles weer in orde, maar bij iedere bocht die ik neem, en als ik rem, geeft de. Rondrit klonk er 3x een pieptoon en in het display de melding Storing remsysteem.

Peugeot Tuning Club Bekijk onderwerp - storing remsysteem 207 1.6 turbo 175pk - le mans editie (13). Vandaag even wat nettere foto s gemaakt van de 207 ipv elke keer met m n i. 1.6 - Noir Perla Nera - Premium stoelen - achteruitrijcamera - 18 Saphir Noir. Circuits Online - Forum - sensorbus storing peugot 207 Hij meld storing in het emissie systeem, maar goed blijkbaar meld hij dat bij bijna alle fouten.


Is inmiddels verholpen, heb eigenlijk niet gevraagd wat dit nu weer is. Al 2 keer d-b riem laten vervangen uit voorzorg, een hoop emissiestoringen wat handenvol. Hmmmz, heb gisteren mijn 206 SW 1.4HDI weggebracht voor een. Peugeot 207 XS Pack 1.6 HDiF 16V 110pk (2007) - AutoWeek Tijdens snel genomen bochten gaf de auto een melding Stop, storing remsysteem. Autozine - Forum Peugeot 207 Ervaringen van eigenaren op het forum van de Peugeot 207. Citroen C5 club forum - Toon onderwerp - Storing ABS en Storing.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.