vrijdag 8 april 2016

Krukas gebroken

Krukas gebroken t weet iemand hoe dat het kan als je aan rijden bent en gaat steeds iets langzammer en dan hoor je plop en valt hij uit. Radar Toon onderwerp - archief 2e terugroepaktie kapotte. De bestuurder hoorde een angstaanjagend geluid, gevolgd door een grote klap. PTA Krukas kapot, wat te doen?

Het 3-Liter Forum Bekijk onderwerp - Krukas gebroken Gisterochtend is onze Lupo, nadat de motor eerst veel lawaai maakte, stil komen te staan. De gebroken krukas komt vaker voor bij KIA en wel bij picanto. Toon onderwerp - Gebroken krukas We werden gebeld door hen met de mededeling dat de krukas gebroken is. Onze garage heeft ernaar gekeken en mij is gemeld. Hulp nodig aub belde de dealer me vandaag op dat de krukas gebroken was en dat ze er een nieuw motor blok in willen hangen, nou ben ik een leek met. Beste mensen, Vandaag heb ik mijn oude auto mitsubishi Colt naar de garage gebracht en blijkt de complete krukkas naar de klote.

Opelforum Toon onderwerp - KRUKAS GEBROKEN! Hulp nodig aub

Motor in puin door gebroken drijfstang (2007-5) - Amt. Ik was vandaag bij de garage om een verloopstekker te halen en daar lag een motor uit elkaar waarvan de krukas gebroken is. ( kostenplaatje: 18 Euro ) Zoals het wel gaat op een. Berichtdoor Berend Di Jul 31, 2007 16:29. Help ik was gestrand in frankrijk vogens de garage daar was me distributie riem gebroken zie. Het resultaat: een gapend gat in het motorblok.

BEL voor de kosten van het vervangen van de remblokken aan de voorzijde van uw Honda civic. BMW 5-serie - Rijden met de toekomst van BMW (deel 2). Been made to look like terrifying monsters using a new filter and has. Bougie Ngk C7hsa Passend op:Universeel, Agility, Filly 4T AC, Filly LX 50, New Dink 45 km, Sento 25 km. Central Electric 2 Covers 89-99 Golf and Jetta, 90-97 Passat, all Cabrios, Corrados, and EuroVans.

Het 3-Liter Forum Bekijk onderwerp - Krukas gebroken

Citroen HY Forum Toon onderwerp.P.K REMMEN Geregistreerd: di 12 aug, 2014 14:31. Dat een brandstoffilter in een benzine auto iedere 20 000 km vervangen dient te worden. De laatste die dat garandeert in een rijtje autofabrikanten is Tesla, dat meldt. El Auto Fantastico: lo que no sabas - Taringa. Elektrische autoaposs: 22 modellen 22 elektrische auto modellen van Audi, BYD, Chevrolet, Citron, Fiat, Hyundai, Mini, Misibishi, Nissan, Opel en Peugeot. En dan maar afwachten hoeveel hartjes je krijgt waarover later meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.