maandag 31 maart 2014

Bougie voor 70cc

Bougie voor 70cc

Ik heb net een Aerox 70cc opgeknapt. Bougie NGK CR9EB Ontstoord - Cilinders DR 70cc - Snel bestellen van onderdelen, accessoires, tuningparts en toebehoren voor alle scooters en brommers. Welke bougie is aan te raden voor eeen 50cc? Ik probeer hem af te stellen maar de bougie blijft wit (Dit is met een nieuwe bougie waar ik de).

Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod. Ik ga er een 70cc opzetten moet ik dan een andere bougie en bij twijfel waaraan zal ik het. Eerst is de bougie aan de beurt. Kan ik dan mn oude bougi gebruiken of heb ik een andere nodig?

FAQ Welke bougie voor je scooter? - The Keeway forum

Bougie voor 70cc

Onsteking afstellen Schuifmaat Als eerste haal je de bougie uit de cilinder met de bougiesleutel en verwijder je het. Ik heb een aerox minarelli Horizontaal en ik had een NGK bougie. Speedfight 3 70cc Afstellen (stottert en hapert, bougie blijft wit. Toon onderwerp - Het grote bougie topic De hittegraad die de bougie van je brommer heeft zit vrijwel altijd tussen. Bougie NGK CR9EB Ontstoord - Cilinders DR 70cc. Ik heb een yamaha bws spy met een minarelli verticaal (70cc is mij verteld).

Citaat: Tsja en wil je het gewoon in 1x goed doen dan flikker je je NGK bougie in. FF klein vraagje, Ik ga morgen een 70cc airsal op mijn derbi zetten. Maar het ding start slecht (eigenlijk helemaal niet als het koud is, alleen wanneer het warmer is dan 10). Hoi allemaal, ik heb een Peugeot Speedfight 3. 4 banden -Versnellingsbak olie vervangen (75w80 PSA). A general purpose saw, suitable for a host of jobs, cutting wood, plastic and metal around the home, in the workshop and even when gardening - excellent at.

Bougie voor 70cc

Technical Forum - Welke bougie?

Alle autobedrijven in Zutphen Bekijk het overzicht van alle autobedrijven in Zutphen op. Als de motor te weinig koppel heeft, slaat deze af). Approved Suppliers Listing by Supplier Name - Bombardier 29 mrt. BMW I8 - Autotest: Is de BMW i8 een echte sportwagen? Call of duty 4 modern warfare cd key 2013?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.