donderdag 30 oktober 2014

Koppeling blijft hangen golf 4

Probleem koppeling De koppeling bleef in het midden hangen en ineens sprong hij terug naar de goede positie. De koppeling van de passat blijft als ik hem intrap voor het stoplicht soms hangen. Blijft hangen, maar als het pedaal beneden blijft staan, komt de koppeling dan ook niet. Beste, Eergister bleef bij het schakelen mijn koppelingspedaal in een ingedrukte positie hangen. Gelijk contact opnemen met de dealer, als je blijft doorrijden is de verdere.

(BKD) mijn koppelingspedaal blijft regelmatig hangen op de bodem. Dus vervangen we alle 4 kogelrollagers maar. Previous cars: VW Golf 1.3c 1985, Hyundai Excel 1.3 12v 1996, Citron. Toen bleef t pedaal ook af en toe hangen. Met een VAG koppeling (eerst VW Golf 1.9 TDi en later Octavia Scout 2.0 TDi) kan ik.

Volkswagen Golf V 2005: koppelingspedaal komt niet

Koppeling blijft hangen golf 4

Toon onderwerp - koppelingspedaal blijft hangen - VW. GOLF GTI FORUM Toon onderwerp - Probleem koppeling golf 4 gti toen ik het koppelingspedaal intrapte voelde ik totaal geen weerstand. Koppeling blijft hangen : Techniek - Bij het indrukken van mijn koppeling blijft deze tegen het vloerboard aan gedrukt hangen. STATIC DRIVERS, CAN T GET IT UP. Volkswagen Golf V 2005: koppelingspedaal komt niet.

Reactie 4 Gepost op: 27 februari, 2011, 18:26 . Normaal optrekken en me koppelingspedaal bleef halverwege hangen leek. Een pedaal dat blijft hangen wijst meestal in de richting van een defect. Bij het verder schakelen sprong hij weer.


TDI Club Nederland : Bekijk onderwerp - koppeling pedaal blijft. Volkswagen Golf V 2005: koppelingspedaal komt niet helemaal terug. 100 pisteros autos y motos de gta v - Jul 19, 2015. 2PCS Starter relay OEM: for TOYOTA YARIS XACAMRY . 7zitter: nieuws en specificaties van auto s met meer dan 5. 93-08 Audi TT and TT Quattro, Volkswagen Beetle, Cabrio, Golf, GTI, Jett.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.