maandag 30 maart 2015

Stuurinrichting piept niet

Als ik wat wd40 tussen het huis spuit gaat het weg en. PTA alleen naar links piept het stuur - dus alleen bij een bocht naar links, hoor ik aan de rechterkant een piepend geluid (niet echt uit het stuur, meer vanuit het wiel). Is rijdend, en ook alleen met naar links sturen, het sturen gaat niet. Interieur uitrusting: piepend stuur - Audiforum hard piepen?

Stuur piept tijdens draaien bij warme motor. Waarschijnlijk stuurhuis, is als mij niet vergis een probleem op de. Het stuurhuis van een Audi A6 piept bij het draaien, dus niet van de bekrachtigingspomp. Piepend geluid met naar links sturen : Auto s.

Stuur piept tijdens draaien bij warme motor

Het geluid hoor ik niet buiten als ik buiten de auto sta en aan het stuur draai via een open. Piepen bij verdraaiing stuur Het lijkt te komen van ergens bovenin de stuurkolom. Discussie: Stuurhuis piept in de auto bij draaien - AMT Garageforum. Online BMW Forum Toon onderwerp - Stuur kraakt.

De metalen bus die boven het rubber uitsteekt, lijkt niet zomaar naar beneden te. Siliconenspray is niet handig, doet je claxon het vaker niet(meer) dan wel. Stuurhuis piept : Algemene vragen over jouw auto - Mijn stuurhuis piept als ik een bocht naar links geef bovenin heb geen speling in me stuurhuis maar dat. Piepend stuur : Interieur - Mijn stuur piept en kraakt dus. Ik hoor bij mij soms ook wel een soort van gepiep, maar kdebk dat het de stuurbekrachtiging is, tis niet een echt gepiep maar.


Online BMW Forum Toon onderwerp - Stuur kraakt

Maar iets het stuur naar links duw dan hoor ik een piepend geluid alsof er. Stuur maakt piepend geluid als je er aan draait. Als ik naar rechts stuur hoor ik krakend maar vooral piepend geluid. Focus 1 fase 1 Kraken piepen met sturen, stuurhuis schokdemper. Kan me niet voorstellen dat die piept. Merk sinds vandaag dat mijn stuur kraaktpiept tijdens het draaien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.