maandag 29 juni 2015

Brandstoffilter golf 3 afstellen

Brandstoffilter golf 3 afstellen

TDI Club Nederland : Bekijk onderwerp - Probleem Polo SDI. Op 170.000km hoorde ik na het starten steeds nog een seconde of 3 een schurend geluid. En kan die rook niet te maken hebben met verkeerde afstelling van. TDI Club Nederland : Bekijk onderwerp - VW Golf III tdi 90pk 1Z.

BRANDSTOFFILTER Volkswagen GOLF III (1H1) - Pices auto Ruime keuze en garantie op de aanschaf van GOLF III (1H1) Brandstoffilter bij. Niet en houdt u altijd aan de aanwijzingen van de fabrikant in uw handleiding. Het lijkt mij dat ik dit in het brandstoffilter moet zoeken? Toon onderwerp - Golf 3 1.6 aee slaat af stationair.

M - 1.6 TD (JR) start maar blijft niet draaien

Nog wat aanvullende info: Het gaat dus om een Golf 3 TDI 1Z met 90 paardjes en nu. Vanaf de latere golf 2 hebben ze op de retour aansluiting van het brandstoffilter een. Afstellen gewoon op de normale manier doen, niet de temp sensor los trekken. Het brandstoffilter staat niet eens meer op de onderhoudslijst. Mijn golf 3 1.6 met AEE motor slaat stationair af. Naar zoiets voor mn vriendin maar mede door deze problemen hebben we een golf3 tdi genomen.

Krijg je van mij een duitstallige handleiding. M - 1.6 TD (JR) start maar blijft niet draaien vint hem ma vreemt schudden, loopt op 3 cylinders.mischien een. GOLF GTI FORUM Toon onderwerp - Tips voor het chippenafstellen Berichttitel: Re: Tips voor het chippenafstellen. Afbeeldingen van brandstoffilter golf 3 afstellen Bestel Brandstoffilter for VW GOLF III (1H1) n OEM kwaliteit voor uw voertuig en profiteer van de hoge kwaliteit, lage prijzen en snelle en betrouwbare levering. De Golf IV is reeds sinds 98 in het bezit van mijn ouders.

Brandstoffilter golf 3 afstellen

M - Golf 2 1.8 16v KR stotterthoud in

Aan de brandstof, naast het rijte wat je noemt kun je ook aan het brandstoffilter denken. De oorzaak bleek een verstopte brandstoffilter te zijn. Bij een KR is het een 2 polige en bij de PL 3 polige stekker. Een zeer matige pompafstelling dus als ik het goed interpreteer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.