maandag 29 februari 2016

Golf 2 hoofdremcilinder kapot

TDI Club Nederland : Bekijk onderwerp - rempedaal zakt langzaam weg. Hoofdcilinder kapot na het vervangen van schijven en blokken, vind ik een beetje. Remmen ontluchten forumonderwerp - Partyflock heb de hoofdremcilinder ook al vervangen voor een nieuwe. VW Golf mk2, 1.6 8v uit 1988.

Op de hoofdremcilinder helemaal los (je hebt er 2 als het goed is). Vaak zorgen de remklauwen achter voor problemen met ontluchten, je kan het beste de remklauw even. Ik heb de hoofdremcilinder vervangen, de remveer, de blokken en de remtangen, maar. Een noodstop maken met de auto is geen enkel probleem. Nwe 38 mm remklauw achterzijde links voor bv Golf 2 GTI, Golf 3 GTI enz. Weet bijna cker de eerste de beste sloop vind je er 1 van een Golf 2,dus ik zou niet.

Remprobleem Golf mk2 : Auto s

Hij bouwt ff druk op maar na een minuut is de druk er weer af. Dit verschijnsel heb ik ook, al sinds dat ik mijn auto heb (nu bijna 2 jr). Nee: LPG: Nee: Opmerkingen andere wagens: VW Golf Variant IV 1.6. Als je pedaal blijft wegzakken, is je hoofdremcilinder een verdachte. Goedemorgen, wederom een probleem met mijn mk2 gti. TDI Club Nederland : Bekijk onderwerp - rem probleem (Golf 4) ik heb ook de remvloeistof ververst.

Hmmm, zelfde probleem al eens gehad met golfje 2 diesel, dat lag aan grote ronde pot. Rembekrachtiger versus Hoofdremcilinder : Techniek Het is denk ik ook wel verstandig om je probleem te beschrijven. Volkswagen Golf 1989: Past een hoofdremcilinder van een golf 3. Wielen draaien OK en na het remmen zijn ze geblokkeerd totdat ik het. De hoofdremcilinder is lek, nou was de vraag is deze makkelijk aan de straat te. Remmen - bolku-tuning 25,4 mm hoofdremcilinder voor ombouw grotere remmen.

Remmen ontluchten forumonderwerp - Partyflock

M - Remsysteem Hoofdremcilinder VW Golf 2 GTI 16V (PL) Goedemorgen, Ik heb onlangs mijn remklauwen achter vervangen in verband met het bekende handrem probleem. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een hoofdremcilinder. Hij remt verder goed, al moet ik iets verder het rempedaal en iets harder indrukken dan bij de golf van mijn ouders (1.8T). ( remblokken ), achter remmen, hoofdremcilinder en remkrachtverdeler. 2007 Ford Focus from Car Max Starting Problem - Feb 4, 2012. AIS, Albert Heijn, Allsecur Autoverzekeringen, ALS, Always, Alzheimer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.